Sukan Tahunan :)

Bismillahirahmanirahim
Woiwoiwoi :D 
Harini ade sukan kat sekolahh , sukan last untuk aku kat sekolah neh :'( Sob3
Kenapa semua entry yang aku buat ade perkataan 'last last last'
huh :'( oke oke takpayah layan . Ce tengok :

Before naik padang , ada bas lalu , hantar budak Amali Haji kat Medan :D

Ni lahh anak buah aku ;)
#DAHLIA

Puteri Islam

Maskod taktahu yang mana :D

Cempaka # Juara rumah sukan

Melor # Juara perbarisan

Anggerik

ST John

Johan perbarisan : PPI 

Kadet Polis

Kadet Remaja Sekolah


Before relay !! 
*Aku , Kai Ting , Jing Lin, Rere :)


Lompat jauh and 4x100


Ni ha rezeki , aku tak percaya DAHLIA dapat Johan keseluruhan bahagian A!


Debakk !! Olahragawati sayurr ranti . HAHA


Last day Cikgu Bad :'(



Okeyokey , tu je boleh kongsi , laen hari aku update keh , yang pasti semua pasal sekolah dan asrama yang makin hari makin last tuh :D Huhuuuu