Rayeee :)

okay macam bosan pulak cerita tadi haha jap aku bagi satu gamba


okay meh aku cerita. haa ni lah budak kelas aku. ni tak semua ada. time ni tengah beraya Muar. Dari Muar sampai BP. Kitorang dari jb gerak sama sama raya muar dulu, then stay homstay kat situ.


Haa nilah homestay tu. Lawa wehh. Homestay member kitorang jugak hee. Pagi tu terus gerak pergi BP pulak.


Okay dah sampai BP dah. Last masetu kat Pontian. So lepas habis pontian terus gerak balik JB balik.



Okay then seminggu lepastu sambung lagi beraya haha kalini beraya kulai pulak


Lepas Kulai, kita pergi Kluang pulak. haha raya sakan gila weh. Best sangat moment ni. aku rasa beruntung sangat dapat budak kelas yang sporting macamni. Bila main, main. Bila serious kene serious. Satu je la keypoint aku nak cakap. Dalam kelas ni kene ada semangat kerjasama. Semua kene saling sapot menyapoti. ukhuwah tu penting. Hasil dari muafakat kitorang ni, alhamdulillah lah keputusan kelas kitorang paling emm alhamdullah taknak cakap nanti riak pulak kahkahkah. lect semua puji, nama kelas pun naik. tu je la satu aku nak cakap. "kerjasama"

Okay apa pun yang penting, aku paling sayang classmate aku. jatuh bangun sama sama. sayaaaaangg sangat. okay tu je kot. kalau rindu nanti aku baca lagi entry ni :'( bye