pengalaman berespiyemm :)


 *nampak tak orang tidur , okay meja depan dia tu, meja aku :)


woi woi . aku dah spm wehhh :) agagaga
first day tuh kan , masuk dewan , rasa bangga gila
bilaa duduk , aduh takotnye takotnyaa sampai paper datang , belum bukak lagi aku dah nampak gamba bangunan a famosa , ni kalau tak lain tak bukan kene cita pasal sejarah laa nehh , aku dah laa *teror gila* pasal sejarah sejarah neh kan, huh~

sebenarnya malam tuh aku mimpi spm bm keluar soalan pasal sosial , remaja sosial , dengan harapan soalan sama . pastu 20 minit sebelum masuk dewan ika cakap " aku rasa keluar karangan kepentingan sejarah laa"
sekali betul ! mulut dia ni dah laa mcm laut , masin !  haha

okay tu baru hari first oke , 2nd day lagi penat , pagi exam english , petang exam pqs . budak budak ni dah laaa muka penat time baca yasin semalam . muka macam mak mak baru lepas bersalin . hoho

next paper sejarah ! dan sekarang aku pun taktahu mcamne aku bleh dapat line internet neh . jadi budak spm memang penat okay :) 

kesimpulannya , semua pihak haruslah berganding bahu agar peperiksaan spm ini dapat dihabiskan secepat yang mungkin kerana aku tak sabar nak tidur !!

okay nak promote sekali neh , aku dapat award ! award " 23 jam taktidur" oke dah , byeee :)